måndag 9 mars 2009

Det lönar sig

Inatt har vi sovit riktigt bra. Somnade 20.15 och vaknade 05.15, drack lite vatten och somnade om till 07.00. Härligt. Så länge har vi nog inte sovit i sträck på väldigt länge kan jag säga. Jag hoppas verkligen att vi får lite möda för besväret nu till slut. Det var 5:e natten nu sedan vi beslutade ta tag i sovproblemen. Vet inte om jag kan säga jag använt mig av någon metod. Tassmetoden i såna fall är väl det närmaste. Men bra tycks det ha fungerat hittills i alla fall.
Ha en bra start på den nya veckan!

3 kommentarer:

  1. Oj syöta, e va ju effektivt me tassmetoden tå. Va inneär he då? Je ti råsk sienjän?

    SvaraRadera
  2. oj va rolit att du ha få börja sov nalete mäjr..:)

    SvaraRadera
  3. ooh toppen! Go Siri!!! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad