lördag 14 februari 2009

God Morgon

Det är tungt att shoppa, jag är riktigt färdig av gårdagen. Nästan 11 h var jag på flygande fot. Hann med en maaasssaaa shopping, samt två cafebesök. Siri klarade sig fint med mamma hela dagen. Men när vi kom dit blev hon nog lite "mammig". Vi fick bänka oss vid dukad bord och avnjuta en god middag som avslutning på dagen. Det blev en riktigt kanondag, fredagen den 13:e

(Nej Milla inga bildbevis, då tror ni definitivt jag blivit galen ;) Men jag kan säga att vårdbidraget räckte inte så långt den här gången ;) )

Ikväll är det nytt program på schemat, Björn Gustavsson i Lappfjärd och middag på CrazyCat efteråt. En rolig kväll att se fram emot. Men först skall vi åka och plaska lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad