måndag 26 januari 2009

Världens bästa

Jag ljuger verkligen inte då jag säger att jag har världens bästa sambo. Hela helgen har han tagit hand om skrutten. Jag var så innerligt trött på allt matande, bytande, läggande, bärande, sjungande...ja allt, efter en vecka ensam med en sjuk Siri. Pappan i huset tog verkligen sin papparoll på allvar och befriade mig, hela helgen. Jag vågar nästan påstå att jag inte gjort någonting alls denna helg, inte matat, inte nattat, inte bytt, inte roat...Okej...kanske ett mellanmål har jag matat och bytt en blöja , men det är verkligen max. Jag är nog verkligen den sista som skall klaga på jämställdheten. Världens bästa pappa. JAG ÄLSKAR DIG!!!

6 kommentarer:

  1. oj vilken tur du haft som lyckats få en så bra pappa ti Siri skrutt! *pussar från moster*

    SvaraRadera
  2. Det är väl så det ska va, men kanske inte alla som har det så. Så var rädda om varandra.. Puss till Siri..

    SvaraRadera
  3. Du har nog det bra som har både en snäll sambo och en super pappa åt Siri..de e så ska det vara :)

    Ja förstår absolut att du känner dig trött efter att varit ensam med sjuka Siri en vecka. Då är det nog bra med lite avlastning..så känner du säkert att du orkar bättre igen sen. Och kom ihåg att du åxå är en super mamma, men att mammor faktiskt blir trötta åxå!

    SvaraRadera
  4. Va härligt att hyör! :) Skönt du ha fått kviil lete men he förtjänar et no baket att ha skött en häil vik sjölv!

    SvaraRadera
  5. Tusen tusen tack för gratulationer!!

    Hälsningar pRiNseSan

    Mamma hälsar ;D

    SvaraRadera
  6. Sånthär e alltid roligt att läsa. Bra att du kommer ihåg att uppskatta det du har!!Det glömmer man alltför ofta.Jag har just börjat läsa din blogg, intressant att följa med.H.Sussi i smby

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad