lördag 10 januari 2009

Premiär

Ikväll är det revypremiär i Böle. Jag är nästan lite nervös redan fast jag inte ens medverkar på scen. Det skall bli så roligt att bänka sig i publiken för en gångs skull. Kan knappt vänta att klockan skall bli 19.00 och ridån går upp och revyn drar igång.
Siri skall få spendera kvällen med sina gudföräldrar på "Marvägen". Med dom trivs hon bra så det blir inga problem.
Nu sitter jag helt allena och väntar på lite sällskap av dom övriga i familjen. Den äldre har fortfarande inte vaknat och den minsta tar sin förmiddagsvila. På väg ut och sova. Glada miner fast man blir nerpackad i vagnen

1 kommentar:

  1. Lycka till med revy-premiären!
    Du har förresten fått en utmärkelse av mig i bloggen! =)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad