onsdag 15 oktober 2008

Så ja...då va fönstren i vardagsrummet/köket tvättade och nya gardiner upphängda. Det gick som smort. Siri sov 2h idag så då hann jag få ganska mycket gjort. Sen då hon vaknade var hon snäll som en ängel och lekte på golvet för sig själv. Medans jag sprang runt som en yr höna och försökte få det klart. Det var väl underhållningen som gjorde det kan jag tänka mig.
Sedan hon lärt sig sitta själv har hon mycket bättre tålamod. Och ungefär en vecka nu har hon börjat rulla runt också. Så nu börjar hon vara bra på att förflytta sig. Snart är det slut på freden med andra ord.
Resten av familjen sover gott nu. Jag skall varva ner en stund med att kolla Bonde söker gay.

7 kommentarer:

  1. he he , e litet tandtroll! :D Hallder on poa å får 4 tänder tiden opp?

    SvaraRadera
  2. Jo hon jier he. Di e genom all 4 tide upp och 3 neri. Nr4 neri je på gång nu tror ja.

    SvaraRadera
  3. ha ha oj jisses, vilken speed me tändren! :D Shenn je bare 2 neri å 2 oppi... Mychy tannor som ska borstas nu tå.. :)

    SvaraRadera
  4. tannor bara lyyser opp charmtrolle...va roligt tå he ha börja hiend så mytchy...nästa gang vi kommer kanske di sitär å "leker"...Å VI får dreck kaffe i fried;)

    SvaraRadera
  5. Vilken söt lite loppa du har, kan hon vara lik gammelmoster eller???

    SvaraRadera
  6. Oj så otroligt söt man kan va! Å så fina tannor! =)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad